خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

راه و اهداف امام حسین(ع) نور است 

تبریز- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: راه و اهداف امام  حسین(ع) برای بشریت نور هدایت است.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۷۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در ویژه برنامه اولین روز از ماه محرم در مسجد شهدا افزود: انسان ها به  امام حسین(ع) متوسل می‌ شوند تا خود را نجات دهند چراکه امام حسین(ع) قیام کرد تا بشریت را از گمراهی نجات دهد 
وی بر شرکت در مجالس عزاداری های امام حسین(ع) با شور و شعور حسینی تاکید و بیان کرد: در مجالس  عزاداری های امام حسین(ع) معنادار حضور داشته باشیم تا  گمراه نشویم.
حجت الاسلام برزگر پوشیدن لباس سیاه را تجدید میثاق با امام حسین(ع) توصیف کرد و گفت: ما شیعیان با پوشیدن لباس مشکی با اهداف و ارمان های امام حسین( ع) تجدید میثاق  کرده ایم تا اهداف امام حسین(ع )را در جامعه اسلامی پیاده کنیم.
وی دومین هدف و فلسفه قیام امام حسین(ع) را نجات انسان ها از جهالت عنوان و اظهار کرد:  امام حسین(ع) قیام کرد تا مردم را از جهالت و نادانی خودشان نجات دهد.
وی ریشه همه مشکلات بشر را جهالت انسان ها دانست و افزود: اساس و ریشه همه مشکلات امروز بشریت در جامعه جهالت انسان ها است  به همین منظور تمام انبیا و پیامبران برای نجات انسان خلق شده اند.  
وی تاکید کرد: جوانان ما امروز در سایه عدم شناخت، معرفت، آگاهی و تبلیغ دشمن در فضای مجازی گمراه می شوند و اگر امروز با مشکلات زیادی روبرو هستیم همین عدم آگاهی بخشی  و تببین ماست. 
وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره ای کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه اصلی امروز ماست اگر ما اهداف امام حسین ع را بدانیم و پیرو و دنباله روی آن حضرت باشیم تمام مشکلات جامعه ما هم از نظر اقتصادی و هم از نظرفرهنگی برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار